نوشته شده توسط : پژمان رودی

اتوماسیون صنعتی چیست؟

در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه کار اتوماسیون و ابزار به کارگیری در خطوط اتوماسیون صنعتی زیمنس آشنا نماییم . با توجه به پیشرفت روزانه صنایع تولیدی بزرگ و کوچک و بیشتر شدن ماشین آلات صنعتی در خطوط تولید اتوماسیون صنعتی تبدیل به یکی از عناصر اصلی تمام مجموعه های صنعتی و گاهی مسکونی شده است . حال شاید سوالی در ذهن شما شکل بگیرید که اصولا اتوماسیون صنعتی چیست و چه کاری انجام میدهد ؟ به طور کلی به مجموع اموری که توسط رباتیک یا نرم افزارهای کامپیوتری در جهت بهبود و حفظ تعادل دستگاه های صنعتی بدون دخالت انسان انجام می شود اتوماسیون گفته می شود که با توجه به نیازهای هر دستگاه قطعات و مدارهای در ارتباط با بهبود عملکرد آن دستگاه طراحی و توسط مهندسین متخصص نصب و راه اندازی می شود. لازم به ذکر است با توجه به حساسیت کار اتوماسیون و تمامی قطعات آن تولید کنندگانی محدودی در سطح جهان دارد که یکی از معتبر ترین ، کارآمد ترین و با کیفیت ترین نوع این محصولات مربوط به شرکت زیمنس می باشد.

محصولات اتوماسیون زیمنس 


شرکت یمنس با توجه به قدمت و تخصص در جهت تولید محصولات صنعتی تمامی محصولات مرتبط با اتوماسیون را تهیه و تولی می نماید که هر کدام از این محصولات در مدار اتوماسیون وظیفه ای خاص را به عهده دارد که با هم مروری کوتاه بر این قطعات و کارکردشان داریم.

رله زیمنس : وظیفه قطع و وصل جریان برق در مدارهای الکتریکی را قطعه ای به نام رله انجام می دهد که یکی از بهترین برندهای تولیدی آن رله زیمنس می باشد.

سافت استارتر زیمنس : همانطور که از نام این قطعه نیز مشخص است کارکرد سافت استارتر زیمنس به این گونه است که در ابتدای مسیر ورودی برق مستقیم به دستگاه قرار گرفته و ضمن پایدار کردن ولتاژ برق ورودی به دستگاه باعث استارت نرم خوردن و شروع کار بدون مشکل دستگاه می گردد.

کلید اتوماتیک زیمنس : کارکرد کلید اتوماتیک زیمنس دقیقا مانند فیوزها در برق خانگی می باشد و به منظور حفاظت از تجهیزات برقی صنعتی و قطع و وصل جریان به صورت ایمن عدم ورود بار زیاد برق به مدار الکتریکی طراحی شده اند و تفاوت عمده ای که با فیوز دارند به این صورت است که در برق های سه فاز با قطع همزمان سه فاز باعث جلوگیری از دو فاز شدن برق و در نهایت آسیب جدی به تجهیزات صنعتی می گردد.

از دیگر محصولات این برند معتبر می توان به کنتاکتور زیمنس و درایو زیمنس و plc پی ال سی زیمنس اشاره کرد که از جمله محصولات تخصصی خطوط اتوماسیون صنعتی می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تک ولتاژ تماس گرفته و ضمن راهنمایی های بیشتر با توجه به نیازهای مجموعه شما نسبت به طراحی و نصب اتوماسیون صنعتی اقدام نمایند.

خرید محصولات اتوماسیون زیمنس

مجموعه تک ولتاژ با بهره گیری از کارشناسان متخصص و متعهد با سالها سابقه درخشان در زمینه واردات ، عرضه ، طراحی و اجرای خطوط اتوماسیون صنعتی این افتخار را دارد که تمامی محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس و دیگر برندهای معتبر موجود در مارکت جهانی مانند اشنایدر را با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

 

 



:: برچسب‌ها: اتوماسیون صنعتی,محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس,اتوماسیون صنعتی زیمنس,رله زیمنس,سافت استارتر زیمنس,کلید اتوماتیک زیمنس,پی ال سی زیمنس,PLC زیمنس,کنتاکتور زیمنس,تک ولتاژ,درایو زیمنس,زیمنس ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پژمان رودی

با پیشرفت روزانه مارکتینگ و بازاریابی و رقابت فزاینده بین شرکت های تولیدی به دلیل اولین برخورد خریدار با اجناس تولیدی که با بسته بندی محصول دارند صنعت پکینگ به یکی از اصلی ترین عناصر علم بازاریابی تبدیل شده است که در این بین صنعت کارتن سازی که یکی از کاربردی ترین انواع بسته بندی می باشد به عضوی جدایی ناپذیر در صنایع تولیدی و علم مارکتینگ تبدیل شده است. ما در این مقاله سعی داریم با برخی از پرکاربرد ترین مدل های کارتن شما را آشنا نماییم.

کارتن لمینتی

در اصل کارتن لمینتی از نطر متریال و طرح تفاوتی با کارتن های معمولی سه لایه یا پنج لایه ندارد ولی از لحاظ ظاهری تفاوت های زیادی دارد به این صورت که پوسترها و بنرهایی با کیفیت بالا توسط دستگاه های چاپ تولید می شود و توسط دستگاه لمینت بر روی کارتن ها نصب می شود با تفاوت اینکه نوع نصب متفاوت بوده و پوستر به نوعی قرار می گیرد که گویا از اول جزئی از کارتن بوده و چاپ بر روی خود آن انجام شده است و همین موضوع باعث زیبایی دو چندان و بسته بندی لوکس محصول تولیدی می گردد.

کارتن دایکاتی 


تفاوت اصلی کارتن دایکاتی با دیگر انواع کارتن در این است که این کارتن ها با سایز و برش و طرح دلخواه سفارش دهنده به صورت درب دار یا بدون درب تولید می شود که توسط دستگاه تخصصی این کار که همان دایکات نام دارد انجام می شود و سبب حفط کیفیت محصول و تسهیل در جا به جایی می گردد. این نوع کارتن سالها پیش در اروپا برای اولین بار به عنوان کارتن کفش تولید شد که پس از استقبال فراوان تولید کنندگان در دیگر محصولات نیز استفاده شد تا امروزه که به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات تولیدی در صنایع بسته بندی و کارتن سازی به حساب می آید.

کارتن صادراتی 

این روزها با توجه به ارزش صادرات و ارز آوری به کشور همه شرکت های تولیدی علاقه شدیدی به صادرات محصولات خود دارند که با توجه به بسته بندی های فوق العاده زیبای محصولات خارجی و امکان رقابت محصولات داخلی با آنها تمامی شرکت ها وسواس زیادی در بسته بندی محصولات خود نشان می دهند و علاقه به بسته بندی قابل رقابت با محصولات خارجی دارند که این امر بدون در اختیار داشتن دستگاه های تمام اتوماتیک روز جهان قابل انجام نمی باشد. مجموعه هما کارتن که بیش از سه دهه سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کارتن را دارد با واردات مدرن ترین دستگاه های روز جهان و راه اندازی خط تولید پیشرفته و بهره گیری از کارشناسان مجرب و آشنا به علم روز جهان اقدام به تولید انواع کارتن صادراتی با بالا ترین کیفیت و قابل رقابت با تمامی نمونه های خارجی نموده است و افتخار همکاری با معتبر ترین برندهای تولیدی صادراتی در تمامی شاخه ها را دارد. شما تولید کننده یا صادر کننده محترم نیز می توانید با مراجعه به سایت هما کارتن و تماس با کارشناسان ما با روند تولید و کیفیت محصولات  آشنا شده و در صورت نیاز با ثبت سفارش از خدمات ما بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: کارتن سازی , کارتن سازی تهران , کارتن لمینتی , کارتن دایکاتی , کارتن صادراتی , کارتن سه لایه , کارتن پنج لایه , صادرات کارتن , طراحی کارتن , هما کارتن , کارتن کفش , ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پژمان رودی

منطقه 22 تهران و حومه دریاچه چیتگر یکی از به روز ترین و مدرن ترین مناطق شهری تهران می باشد که با بهره گیری از آخرین متد شهر سازی در جهان ساخته شده و به دور از ترافیک عذاب آور و هوای آلوده این کلان شهر می باشد که همین دلایل و مجاورت با مراکز تفریحی و خرید منطقه 22 تهران را به یکی از بهترین نقاط برای سکونت تبدیل نموده است. حجم فوق العاده زیاد ساخت و ساز توسط معتبرترین شرکت های انبوه ساز خصوصی و دولتی علاوه بر سکونت این منطقه را تبدیل به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران علاقه مند به خرید ملک نموده است . در این مطلب بنا داریم با انواع خرید ملک در مناطق مختلف این محدوده کمی بیشتر آشنایی پیدا کنیم.

پیش فروش منطقه 22 

همانطور که در ابتدای این مطلب عرض کردم خرید ملک در پروژه های بزرگ این منطقه و پیش فروش منطقه 22 با سه حالت پذیره نویسی ، خرید و فروش حق امتیاز و خرید و فروش با سند قطعی و واحده آماده به تحویل انجام می شود. پذیره نویسی به این صورت است که خریدار قبل از استارت اولیه و گود برداری با توجه به اطلاعیه های شرکت سازنده اقدام به خرید حق امتیاز از سازنده می نماید و با مبلغی به عنوان پیش پرداخت و پرداخت مابقی به صورت اقساط ماهیانه بین سه تا پنج سال آینده (اعلام زمان تحویل در قرارداد اولیه ذکر خواهد شد) واحد مسکونی خود را تحویل می گیرد اما از آنجایی که بسیاری از این پروژه ها توسط شرکت تعاونی ارگانها و مخصوص کارکنان خود ساخته می شود یا شرکت های خصوصی پذیره نویسی شان خیلی زود به اتمام می رسد به خیلی از دوستداران سرمایه گذاری پذیره نویسی تعلق نمی گیرد که این زمان پروسه خرید و فروش حق امتیاز آغاز می شود مه با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه و نزدیکی زمان تحویل قیمتها متفاوت می شود و عملیات جا به جایی هم اینگونه است که پس از توافق خریدار فروشنده هر دو به صورت همزمان در دفتر تعاونی حاضر می شوند و با پرداخت مبلغ خرید به صورت کامل دفترچه فروشنده ابطال و دفترچه ای جدید به نام خریدار صادر می گردد و در سومین راه خرید هم می رسیم به پروژه های به اتمام رسیده و قابل سکونت که مانند تمامی املاک بر حسب قیمت هر متر مربع خرید و فروش شده و سند قطعی به نام خریدار می گردد.

پیش فروش چیتگر

با توجه به مجاورت با دریاچه و پارک چیتگر و پتانسیل بسیار بالای رشد بدون شک پیش فروش چیتگر یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری می باشد که با توجه به حجم بالای ساخت و ساز در این محدوده و متراژ های مختلف تمامی افراد با هر مقدار سرمایه ای می تواندد برای آسایش و فردای بهتر خود و عزیزانشان اقدام به خرید ملک به نسبت توان مالی خود نمایند و با پرداخت اقساطی در سالیان آتی صاحب ملکی ارزشمند در یکی از بهترین نقاط تهران شوند.

خرید ملک در منطقه 22 تهران

بدون شک قبل از سرمایه گذاری در هر کاری لازم است با رزومه صاحب کار آشنا و از نتایج پروژه های قبلی مطلع گردید که با توجه به تعداد بالای این شرکت های تعاونی کارشناسان ما در املاک صوفی ضمن مشاوره و راهنمایی در امر خرید با جمع آوری اطلاعاتی کامل از تمامی سازندگان منطقه و پروژه های قبلی می توانند با معرفی سازه های فوق العاده ای مانند پروژه پدافند ارتش همراهی مطمئن در تمامی مراحل خرید و سرمایه گذاری برای شما عزیزان باشد.

 



:: برچسب‌ها: منطقه 22 تهران , پیش فروش منطقه 22 , پیش فروش چیتگر , پروژه پدافند ارتش , دریاچه چیتگر , املاک صوفی , املاک مطقه 22 ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()