ویزا و انواع اقامت در کشورهای اروپایی
نوشته شده توسط : پژمان رودی

گلدن ویزای یونان 

با افزایش روزانه در کشور شاید دغدغه خیلی از افراد چگونگی مهاجرت یا گرفتن اقامت در کشورها دیگر باشد که ما در این مطلب قصد داریم با تعدادی از مطمئن ترین روشهای مهاجرت و دریافت ویزای توریستی برخی از کشورهای اروپایی شما عزیزان را آشنا کنیم. یونان به عنوان کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی و شباهت فرهنگی با ایران علاوه بر زیبایی یکی از کشورهای حوزه شینگن به حساب می آید که در سالیان خیر به یکی از محبوب ترین مقاصد برای ایرانیان تبدیل شده است ، حال ما میخواهیم با یکی از جذاب ترین و مطمئن ترین روشهای دریافت اقامت که همان گلدن ویزای یونان کی باشد شما را آشنا کنیم. در این روش شخص مهاجر با خرید ملک در کشور یونان به سادگی و به صورت کاملا قانونی و طبق قانون دولت یونان اقامت خود و خانواده خود را دریافت میکند و همچنین در صورتی که تمایلی به زندگی دائم در این کشور نداشته باشد می تواند با اجاره دادن ملک خود علاوه بر ایچاد در آمد به سادگی به یونان و دیگر کشورهای حوزه شینگن رفت و آمد داشته باشد.

اقامت تمکن مالی یونان

نوعی دیگر از روشهای دریافت اقامت در این کشور اقامت تمکن مالی یونان می باشد . در این روش شخص متقاضی اقامت با ارائه اسناد مالی مانند فیش حقوقی ، سپرده بانکی ، اجاره تامه املاک و از این دست اسناد با حضور در سفارت به دولت یونان اثبات می نماید که در سال حداقل در آمدی بالغ بر 40000 یورو را دارا می باشد و می تواند هزینه زنذگی خود و افراد وابسته به خود را به صورت کامل تامین نماید که در این صورت می تواند واجد دریافت اقامت از این طریق باشد همچنین لازم به ذکر است در این روش حساب بانکی افراد در یونان معاف از مالیات بوده و در صورت ارازه اسناد مالی و اثبات توانایی مالی در زمان تمدید ویزا می تواند منجر به اقامت دائم و دریافت پاسپورت این کشور شود.

ویزای توریستی ایتالیا

کشور ایتالیا به عنوان یکی از قطب های گردشگری در سطح جهان سالانه توریست های زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند که کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نبوده و افراد زیادی علاقه مند به بازدید از این کشور پر جاذبه می باشند . از آنجایی که سفر به این کشور برای ایرانیان تنها با اخذ ویزا توریستی ایتالیا مقدور است لازم دیدیم توضیحی مختصر درباره شرایط دریافت آن بدهیم. ویزای توریستی ایتالیا از نوع ویزاهای کوتاه مدت تایپ C می باشد که در مدت زمانی بین 15 تا 30 روز کاری برای افراد واجد شرایط قابل دریافت می باشد. این ویزا در دو نوع فوری و عادی صادر می شود که در وقت سفارت و حضور در کارگزاری سفارت با هم متفاوت می باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در آسمان گروپ تماس بگیرید .

ویزای تمکن مالی ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا مهم ترین اصل ارائه اسناد مالی برای نشان دادن قدرت تامین هزینه های مالی سفر به این کشور در کارگزاری سفارت می باشد و دولت این کشور با در نظر گرفتن کم ترین هزینه های ممکن اقدام به تصویب قانونی نموده که در آن شخص مسافر برای ورود به این کشور برای سه نفر و به مدت 5 روز حداقل مبلغ 695.22 یورو و برای مدت 6 تا 10 روز 44.93 یورو به ازای هر روز برای خود و 26.33 یورو برای وابستگان خود در این سفر را باید به همراه داشته باشید و توان تمکن مالی ایتالیا را داشته باشد.

ویزای دانشجویی هلند و شرایط اخذ ویزای دانشجویی هلند

از انواع اقامت در کشورهای مختلف اخذ ویزای تحصیلی آن کشور می باشد که در بین دانشجویان و افراد تحصیل کرده روشب محبوب به حساب می آید حال در این مقاله توضیحی مختصر درباره ویزای دانشجویی هلند و شرایط اخذ آن می پردازیم. در ابتدا لازم است بدانید برای دریافت این نوع ویزا ابتدا باید در یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش یا همان اپلای را گرفته باشید و با در دست داشتن پذیرش و سایر مدارک مورد نیاز با مراجعه به نزدیکترین سفارت یا کنسولگری هلند اقدام به درخواست ویزای دانشجویی می نمایید که پس از مدتی بین 1 الی 3 ماه در صورت واجد شرایط بودن ویزای شما صادر می شود. لازم به دکر است هزینه تقریبی ویزای تحصیلی هلند تقریبا 317 یورو بوده و تمکن مالی لازم برای دریافت آن در سالهای اخیر تقریبا 870 یورو در ماه می باشد.

وی آی پی آسمان

آسمان گروپ با سالها سابقه درخشان در عرصه مهاجرت از مجاری قانونی و با اتکا به کارشناسان مجرب خود می تواند به عنوان مشاوری مطمئن در پیش برد کارهای حقوقی سفارت و مهاجرت شما و همراهی کاربلد در تمامی مراحل کارهای اداری مهاجرت به تمام کشورهای اروپایی و دریافت ویزای توریستی فرانسه و ویزای توریستی آلمان از اولین قدم تا حضور در کشور مقصد با شما عزیزان باشد که ضمن آسودگی خیال در پیشرفت مراحل سقری خاطره انگیز و بدون دردسر را تجربه کنید . جهت کسب اطلاعات تکملی کارشناسان ما در آسمان گروپ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 

 




:: برچسب‌ها: مهاجرت , یونان , ایتالیا , هلند , ویزای شینگن , ویزای توریستی ایتالیا , ویزای تمکن مالی ایتالیا , گلدن ویزای یونان , ویزای طلایی یونان , اقامت تمکن مالی یونان , توریست , ویزای توریستی , ویزای دانشجویی , ویزای تحصیلی , ویزای تحصیلی هلند , ویزای دانشجویی هلند , ویزای شنگن ,
:: بازدید از این مطلب : 15975
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: