اتوماسیون صنعتی زیمنس
نوشته شده توسط : پژمان رودی

اتوماسیون صنعتی چیست؟

در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه کار اتوماسیون و ابزار به کارگیری در خطوط اتوماسیون صنعتی زیمنس آشنا نماییم . با توجه به پیشرفت روزانه صنایع تولیدی بزرگ و کوچک و بیشتر شدن ماشین آلات صنعتی در خطوط تولید اتوماسیون صنعتی تبدیل به یکی از عناصر اصلی تمام مجموعه های صنعتی و گاهی مسکونی شده است . حال شاید سوالی در ذهن شما شکل بگیرید که اصولا اتوماسیون صنعتی چیست و چه کاری انجام میدهد ؟ به طور کلی به مجموع اموری که توسط رباتیک یا نرم افزارهای کامپیوتری در جهت بهبود و حفظ تعادل دستگاه های صنعتی بدون دخالت انسان انجام می شود اتوماسیون گفته می شود که با توجه به نیازهای هر دستگاه قطعات و مدارهای در ارتباط با بهبود عملکرد آن دستگاه طراحی و توسط مهندسین متخصص نصب و راه اندازی می شود. لازم به ذکر است با توجه به حساسیت کار اتوماسیون و تمامی قطعات آن تولید کنندگانی محدودی در سطح جهان دارد که یکی از معتبر ترین ، کارآمد ترین و با کیفیت ترین نوع این محصولات مربوط به شرکت زیمنس می باشد.

محصولات اتوماسیون زیمنس 


شرکت یمنس با توجه به قدمت و تخصص در جهت تولید محصولات صنعتی تمامی محصولات مرتبط با اتوماسیون را تهیه و تولی می نماید که هر کدام از این محصولات در مدار اتوماسیون وظیفه ای خاص را به عهده دارد که با هم مروری کوتاه بر این قطعات و کارکردشان داریم.

رله زیمنس : وظیفه قطع و وصل جریان برق در مدارهای الکتریکی را قطعه ای به نام رله انجام می دهد که یکی از بهترین برندهای تولیدی آن رله زیمنس می باشد.

سافت استارتر زیمنس : همانطور که از نام این قطعه نیز مشخص است کارکرد سافت استارتر زیمنس به این گونه است که در ابتدای مسیر ورودی برق مستقیم به دستگاه قرار گرفته و ضمن پایدار کردن ولتاژ برق ورودی به دستگاه باعث استارت نرم خوردن و شروع کار بدون مشکل دستگاه می گردد.

کلید اتوماتیک زیمنس : کارکرد کلید اتوماتیک زیمنس دقیقا مانند فیوزها در برق خانگی می باشد و به منظور حفاظت از تجهیزات برقی صنعتی و قطع و وصل جریان به صورت ایمن عدم ورود بار زیاد برق به مدار الکتریکی طراحی شده اند و تفاوت عمده ای که با فیوز دارند به این صورت است که در برق های سه فاز با قطع همزمان سه فاز باعث جلوگیری از دو فاز شدن برق و در نهایت آسیب جدی به تجهیزات صنعتی می گردد.

از دیگر محصولات این برند معتبر می توان به کنتاکتور زیمنس و درایو زیمنس و plc پی ال سی زیمنس اشاره کرد که از جمله محصولات تخصصی خطوط اتوماسیون صنعتی می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تک ولتاژ تماس گرفته و ضمن راهنمایی های بیشتر با توجه به نیازهای مجموعه شما نسبت به طراحی و نصب اتوماسیون صنعتی اقدام نمایند.

خرید محصولات اتوماسیون زیمنس

مجموعه تک ولتاژ با بهره گیری از کارشناسان متخصص و متعهد با سالها سابقه درخشان در زمینه واردات ، عرضه ، طراحی و اجرای خطوط اتوماسیون صنعتی این افتخار را دارد که تمامی محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس و دیگر برندهای معتبر موجود در مارکت جهانی مانند اشنایدر را با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

 

 





:: برچسب‌ها: اتوماسیون صنعتی,محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس,اتوماسیون صنعتی زیمنس,رله زیمنس,سافت استارتر زیمنس,کلید اتوماتیک زیمنس,پی ال سی زیمنس,PLC زیمنس,کنتاکتور زیمنس,تک ولتاژ,درایو زیمنس,زیمنس ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: