کارتن سازی
نوشته شده توسط : پژمان رودی

با پیشرفت روزانه مارکتینگ و بازاریابی و رقابت فزاینده بین شرکت های تولیدی به دلیل اولین برخورد خریدار با اجناس تولیدی که با بسته بندی محصول دارند صنعت پکینگ به یکی از اصلی ترین عناصر علم بازاریابی تبدیل شده است که در این بین صنعت کارتن سازی که یکی از کاربردی ترین انواع بسته بندی می باشد به عضوی جدایی ناپذیر در صنایع تولیدی و علم مارکتینگ تبدیل شده است. ما در این مقاله سعی داریم با برخی از پرکاربرد ترین مدل های کارتن شما را آشنا نماییم.

کارتن لمینتی

در اصل کارتن لمینتی از نطر متریال و طرح تفاوتی با کارتن های معمولی سه لایه یا پنج لایه ندارد ولی از لحاظ ظاهری تفاوت های زیادی دارد به این صورت که پوسترها و بنرهایی با کیفیت بالا توسط دستگاه های چاپ تولید می شود و توسط دستگاه لمینت بر روی کارتن ها نصب می شود با تفاوت اینکه نوع نصب متفاوت بوده و پوستر به نوعی قرار می گیرد که گویا از اول جزئی از کارتن بوده و چاپ بر روی خود آن انجام شده است و همین موضوع باعث زیبایی دو چندان و بسته بندی لوکس محصول تولیدی می گردد.

کارتن دایکاتی 


تفاوت اصلی کارتن دایکاتی با دیگر انواع کارتن در این است که این کارتن ها با سایز و برش و طرح دلخواه سفارش دهنده به صورت درب دار یا بدون درب تولید می شود که توسط دستگاه تخصصی این کار که همان دایکات نام دارد انجام می شود و سبب حفط کیفیت محصول و تسهیل در جا به جایی می گردد. این نوع کارتن سالها پیش در اروپا برای اولین بار به عنوان کارتن کفش تولید شد که پس از استقبال فراوان تولید کنندگان در دیگر محصولات نیز استفاده شد تا امروزه که به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات تولیدی در صنایع بسته بندی و کارتن سازی به حساب می آید.

کارتن صادراتی 

این روزها با توجه به ارزش صادرات و ارز آوری به کشور همه شرکت های تولیدی علاقه شدیدی به صادرات محصولات خود دارند که با توجه به بسته بندی های فوق العاده زیبای محصولات خارجی و امکان رقابت محصولات داخلی با آنها تمامی شرکت ها وسواس زیادی در بسته بندی محصولات خود نشان می دهند و علاقه به بسته بندی قابل رقابت با محصولات خارجی دارند که این امر بدون در اختیار داشتن دستگاه های تمام اتوماتیک روز جهان قابل انجام نمی باشد. مجموعه هما کارتن که بیش از سه دهه سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کارتن را دارد با واردات مدرن ترین دستگاه های روز جهان و راه اندازی خط تولید پیشرفته و بهره گیری از کارشناسان مجرب و آشنا به علم روز جهان اقدام به تولید انواع کارتن صادراتی با بالا ترین کیفیت و قابل رقابت با تمامی نمونه های خارجی نموده است و افتخار همکاری با معتبر ترین برندهای تولیدی صادراتی در تمامی شاخه ها را دارد. شما تولید کننده یا صادر کننده محترم نیز می توانید با مراجعه به سایت هما کارتن و تماس با کارشناسان ما با روند تولید و کیفیت محصولات  آشنا شده و در صورت نیاز با ثبت سفارش از خدمات ما بهره مند شوید.





:: برچسب‌ها: کارتن سازی , کارتن سازی تهران , کارتن لمینتی , کارتن دایکاتی , کارتن صادراتی , کارتن سه لایه , کارتن پنج لایه , صادرات کارتن , طراحی کارتن , هما کارتن , کارتن کفش , ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: